Websites

Wij zien dat veel websites worden ontwikkelt vanuit een marketing afdeling. Op zich een prima plek om te starten met het ontwikkelen van uw digitale visite kaartje. Toch denken wij vanuit Keep IT Cheap daar anders over. Vanuit het business proces is het handig om aan te schuiven bij het opzetten van een nieuwe website.

Uiteraard dient de website te verteellen wie u bent en wat u doet. Maar op welke wijze zorgt u ervoor dat de website ook gelijk contact legt vanuit de buitenwereld, met uw interne processen. Heeft uw marketing afdeling er ook over nagedacht dat de marketing informatie input moet gaan leveren aan de sales afdeling? Hoe ?

Denk maar eens na over zaken als :

  • Wie bezoeken uw website dagelijks

Uw website wordt dagelijks bezocht door veel bezoekers. Maar wat doet u met deze informatie? Kunt u vastleggen welke organisaties uw website hebben bezocht en interesse hebben getoond in uw organisatie en uw producten en diensten? Sonde om niets met deze informatie te doen een gemiste kans. U kunt hier namelijk veel meer uithalen, wij helpen u hier graag mee.

  • Webformulieren en Call to Action buttons

Op veel websites zien wij webformulieren en Call to Action Buttons. Maar waar komt deze informatie terecht in uw organisatie? Vaak zien wij dat dit een webformulier is die in een mailbox terecht komt, zoals uw “infp” mailbox. Kortom, alles wat uw prospect heeft ingevuld komt niet terecht in uw CRM systeem, of het moet weer overgetypt worden door uw medewerkers. Waarom zorgt u er niet voor dat deze informatie direct in uw CRM systeem terecht komt. En er een lead aangemaakt wordt in uw CRM systeem die er voor zorgt dat deze info gerestreerd wordt en u als ondernemer de bewaking kunt doen van de opvolging hiervan.

Zo maar een aantal voorbeelden van totale integratie van website naar interne business software.

Weten welke mogelijkheden en kansen u nog meer dagelijks mist als ondernemer?